Kebas di jari dan pergelangan tangan

Siapa kat sini ada masalah jari mengembang dan kebas setiap masa...nak bengkokkan pun susah...jgn kata nak bengkok jari nak ramas nasi pun sakit...rasa mcm kena panah petir sendi tu

7 Balas
 profile icon
Tulis jawapan
VIP Member

Saya pon selalu terjadi...sakit mcm tercucuk...picit2 pon xhilang...nk tunggu dia hilang kdg2 smpai menagis🤣

3y ago

kan..sakit kat sendi tulng2 tu..bila genggam jari2 tgn sakit .

Saya ada rasa jugak tapi saya rasa mcm pedih mencucuk. Kanan especially. Rasanya normal, carpal tunnel syndrome.

saya sis..since preggy smua sndi jari tgn n kaki mmg sakit..kerap kebas terutama jari tgn

Sy pon sama tp xrasa kebas..cuma susah nak genggam jari2 tangan....

VIP Member

Carpel tunnel punya problem kot tu. Lepas bersalin baru jadi kan?

5y ago

sy punya masa masih pregnant ni sis...

sama lh dgn sy? awk prgnant dh bape weeks?

VIP Member

normal sis, after delivery br normal