🎄 Jom Menang Vacuum Hebat Ini!

Siapa agaknya pemenang bertuah kita bulan Disember ini? Jangan tunggu lagi, jom sertai di sini! https://community.theasianparent.com/contest/jom-menang-vacuum-hebat-ini/1326

🎄 Jom Menang Vacuum Hebat Ini!
104 Balas
 profile icon
Tulis jawapan

Hi TAP, Pertama Sekali, Terima Kasih Kerana Menganjurkan Peraduan Ini Untuk Memberi Peluang Kepada Kami Untuk Mencuba Nasib Memenangi Hadiah-Hadiah Yang Berpatutan. Saya Ingin Menang Dyson Omni-Glide Kerana Dapat Memudahkan Urusan Kerja Rumah Selain Dapat Menjimatkan Masa Dan Tenaga Saya. Banyak Kelebihan Yang Terdapat Pada Vacuum Jenama Dyson Omni-Glide. Antaranya, Pergerakkannya 360° Membolehkan Setiap Habuk Yang Terperangkap Sekitar Sudut Mudah Disedut. Selain Itu, Mudah Diuruskan Tanpa Wayar Memudahkan Lagi Saya Untuk Membersihkan Dimana Ruangan Dan Dapat Mengelakkan Daripada Anak-Anak Kecil Bermain Dengan Wayar. Terima Kasih Kepada TAP dan Dyson Omni-Glide Kerana Memberi Peluang Kepada Saya Untuk Menyertai Peraduan Ini. Secara Tak Langsung, TAP Dan Dyson Omni-Glide Telahpun Memberi Peluang Untuk Meringankan Beban Setiap Keluarga.

Baca lagi

I want to win Dyson Omni-Glide because it was made for my needs. Its not just a vacuum cleaner but it's was the best helper at home. As a working mom, I need to make sure that I can balance work and family very well. I must make sure our home will be a happier and healthier place for our family. Since cleaning the house is one of the most demanding chores for the average household, so I must looking the effortless, fastest and efficient alternative when cleaning homes. With featherweight portability of Dyson OMNI Glide , now cleaning will becomes more fun and enjoy. It's can vacuuming without leaving single dirt behind. Effortlessly but it can complete my daily cleaning just in one step.

Baca lagi
VIP Member

srikandi_bidadariku Sy ingin menang Dyson Omni-Glide kerana ini salah satu vacuum yang sy bercita2 untuk pakai. Sebab vacuum ni memang terkenal dengan jenama yang sangat bagus. Dan kualiti dan kuasa bersihnya pun sangat mengujakan. Cuma harga nya terlalu tinggi untuk golongan berpendapatan rendah macam sy. Jadi, sy memang berharap sy di rezekikan menang vacuum ini. Dalam masa yg sama dapat memudahkan dan meringankan tugasan sy membersihkan rumah. Lebih2 lagi sy mempunyai ramai anak2 yg masih kecil. Jadi, sy perlu memastikan rumah sy sentiasa bersih dari sebarang habuk dan kuman.

Baca lagi
Post reply image
VIP Member

Sy ingin menang Dyson Omni-Glide kerana ini salah satu vacuum yang sy bercita2 untuk pakai. Sebab vacuum ni memang terkenal dengan jenama yang sangat bagus. Dan kualiti dan kuasa bersihnya pun sangat mengujakan. Cuma harga nya terlalu tinggi untuk golongan berpendapatan rendah macam sy. Jadi, sy memang berharap sy di rezekikan menang vacuum ini. Dalam masa yg sama dapat memudahkan dan meringankan tugasan sy membersihkan rumah. Lebih2 lagi sy mempunyai ramai anak2 yg masih kecil. Jadi, sy perlu memastikan rumah sy sentiasa bersih dari sebarang habuk dan kuman.

Baca lagi
Post reply image

Saya ingin menang Dyson Omni Glide kerana ia boleh ganti penyapu kerana boleh membersihkan dengan menyedut segala habuk terutamanya habuk halus di ruangan sempit ,dibwh sofa ,almari .Ia boleh membantu mengemas rumah dgn cepat dan kita pun tidak penat . Dyson Omni glide ini juga memiliki cahaya dengan lampu LED jadi mudah kita bersihkn diruangan yg gelap ,tidak menggunakan wayar juga memudahkn kita untuk membersihkn dimana juga ruangan. Sudah pasti saya juga tertarik dengan design nya cantik dan mewah.

Baca lagi
Post reply image

Saya ingin menang Dyson Omni Glide kerana ia boleh ganti penyapu kerana boleh membersihkan dengan menyedut segala habuk terutamanya habuk halus di ruangan sempit ,dibwh sofa ,almari .Ia boleh membantu mengemas rumah dgn cepat dan kita pun tidak penat . Dyson Omni glide ini juga memiliki cahaya dengan lampu LED jadi mudah kita bersihkn diruangan yg gelap ,tidak menggunakan wayar juga memudahkn kita untuk membersihkn dimana juga ruangan.

Baca lagi

saya ingin menang Dyson Omni Glide ini kerana ia bole menyelesaikan semua masalah si ibu ketika membersihkan rumah. Dyson Omni Glide ini juga memiliki lampu LED, ia sangat membantu saya untuk membersihkan kawasan yang gelap, selain daripada itu Dyson Omnu Glide x mempunyai wayar jadi saya tidak khawatir lagi anak ingin berlari atau bawa kesudut sebab tidak menggunakan elektrik, saya juga tertarik dengan kecanggihan vacum ini 😍

Baca lagi

Saya ingin menang Dyson Omni Glide kerana memudahkan kerja pembersihan rumah yg lebih efisien dengan bahagian kelapa pembersih fluffy yang boleh berbaring rata dan mampu membersihkan ruang yang sukar. Dyson Omni Glide memang menjadi kedambaan setiap suri rumah dalam kebersihan rumah pada masa kini dengan design yang menarik dan teknologi moden. semoga ada rezeki saya. 😊🙏❤️❤️❤️

Baca lagi

Saya ingin menang DYSON OMNI GLIDE kerana ia memudahkan saya untuk mengemas Dan menghilangkan habuk & debu dengan terperinci. Anak kecil yang suka mencapai @ meraba tempat, saya perlu Pastikan rumah saya sentiasa bersih dari habuk & kuman. Alat ini dapat menyelesaikan Kerja dengan cepat, mudah & bersih.. Semoga ada rezeki baby Daeng Malique Shahqeef Bin Mohd Shahdan. Aminnn

Baca lagi
Post reply image

Bissmillahirahmanirrahim... alhamdulillah selesai post di IG. Semoga ada rezeki saya serta sekeluarga untuk menang Dyson Omni-Glide ini🤲. IA merupakan produk elektronik yang akan sangat2 membantu saya dalam penjagaan rumah saya. Mudah Dan flexible bg saya jika dapat memilikinya. Idaman para isteri ❤️❤️😍 Terima kasih TAP atas anjuran pertandingan ini.

Baca lagi
Post reply image