6 Balas

I don't think u should let ur ex bf' s family know that u pregnant his kid. I don't see any good or benefit here. its better u move ur life like nowadays. Even u tell his family, they not going to believe with u as u r strangers to them. As wedlock child status, semua kebajikan anak akan jatuh pada si ibu, si ayah x perlu bertanggungjawab apa2 pun. So the best just life ur live, enjoy ur pregnancy with ur family and do please take care of urself.

You're right, instead of dengar dari mulut orang luar, better dia sendiri yang bagitahu. Thank you so much for the advice and yes, I'll take a good care of myself and the baby ❤️

Bagi sy tak perlu bagitau sis. Nnt takut ada apa2 isu nnt sis tak tenang nak harungi your pregnancy. I know its easier said than done tp better sis cuba lupakan and focus dgn baby & your kandungan. Apa2 pon hanya sis yg melaluinya. Sy doakan sis kuat & melahirkan baby yg sihat. Stay strong ya sis!

Betul jugak, risau jadi lagi besar pulak isu bila bergaduh. Takpelah for now focus dekat diri sendiri, if that guy sendiri yang nak bersuara kat family dia then alhamdulillah 🤲🏼 Anyway, thank you for the doa and kind words!

VIP Member

takecare of yourself and your baby sis, geram betul why the guy being so selfish and childish.

Kan 😭 can only pray that he realized his mistake one day and be responsible for it. tq ya sis 😭❤️

jaga diri baik² semoga semua baik² baby is you're blessing.. kuat semengat ya mummy

Terima kasih sangat ya atas ucapan tu, really appreciate it ❤️😭

pendapat saya, bagitahu sahaja, reaksi Dorang belakang cerita

agreed, cumanya buat masa sekarang mungkin saya akan fokus pada diri sendiri dulu 🥹

kuat semangat ya awk😘 jgn sedih mse preggy xelok tau

thank you so much awak 🥰 do pray for me ya ❤️🥹

Soalan berkaitan

Soalan popular

Artikel Berkaitan