Anak 1

Saya baru week 24, Jadi Saya mungkin akan dihntarkan ke kampung Awal sbulan sblm due untk bersalin disana, Jadi Kena bgtau nurse jugak ke yg Kita akan bersalin and berpantang Di kampung.. Adakah bgtau dua bulan sblm balik kg.. Or mcm mne ye.. Sbb ni first time baby.. Xpenah alami

10 Balas
 profile icon
Tulis jawapan

Inform kat nurse yang sis duk checkup sekarang. Bgtau je sis nk balik kg nk bersalin dan berpantang kat sana. Tanya dia kalau2 ada kena bawa surat refer, apa2 dokumen dr kk sini atau sebagainya. Ikut arahan dr nurse dan KK. Mesti ada dorang akan bantu nanti. Jangan menghilang cmtu je.

5y ago

OK sis.. Baik.. Terima kasih atas information..

Orite.. Baik.. Thanks.. Btw sy xbg tau pun lg nurse yg akan bersalin Di kg nnti.. Hmm OK laa.. Sy Cuba bgtau dlu untk checkup akan dtg supaya dptkan info dari nurse.. Tq awak..

Ya perlu bagi tahu. Supaya mereka tak rasa pelik kita menghilang mcm tu ja. Lepas tu pergi klinik ibu dan kanak2 di kg sis pula. Utk follow uo checkup bulan seterusnya

Sy pun sama dgn sis nanti. Hari tu ada tny nurse, dia ckp nnt dekat2 dah nak balik. Bgtau. Kiranya bgtau masa last check up dgn KK skrang.

Bagitau je sis.. senang dorg nak trace pesakit dorg nanti.. pastu manatau ada apa2 yg patut yg nak dibuat oleh dorg kan..

Yaa btul..apa2 msti info dkt nurse..nt bila tba2 xdtg klinik,nurse akn cari tu...😊

Ok sis.. Terima kasih..

VIP Member

Better bgitau...

OK sis.. Tq

VIP Member

Kena bgtaw