Pendarahan semasa hamil /polips endometrium

Salam semua, saya baru sahaja menjalani pembedahan polips endometrium minggu lepas. Pendarahan berlaku sejak 2 bulan yg lepas selepas habis tempoh haid, justeru saya baru tahu sy hamil 2 bulan selepas berjumpa dgn guine mengenai pendarahan.. Dan doc mencadangkan sy membuat minor operation selepas kandungan berusia 3 bulan minggu lepas.. Namun pendarahan sama tetap keluar.. Ada sesiapa mengalami pengalaman sama seperti sy.. Adakah normal darah dan bendalir seperti ini keluar bg ibu hamil..

Pendarahan semasa hamil /polips endometrium
3 Balas
 profile icon
Tulis jawapan

Promo terbesar expert care sudah dimulai, diskon hingga Rp.100.000 sedang berlangsung di shopee, ada juga voucher diskon 100% alias gratis bagi bunda yang beruntung. Buruan cek di https://shope.ee/9UfEMMqqTg (id-2501384)

VIP Member

maaf sy kurang psti ttg ini..puan dh tnye pada doc pakar ttg ini?? atau refer pd klnik swasta ke jmpe ngn pakar sakit puan..tuk knpemkan sbb apa blh jd mcmni..wlaupn dh buat operation .mg d pmudahkan segalanya..aamiin

4y ago

alhamdulillah...jg dri bebaik ea.. may Allah alwyz bless u..Allahuma aamiin

salam hi sis, sy pun dh 2 minggu buang polips tpi masih ada pendarahan . normal ke?

11mo ago

Hai sis boleh sy tnya pengalaman sis ada polips tu.. mmg pendarahan kerap ke lepas tu lepas buang knp masih ada pendarahan ye?