geram je dgn mil

saja nak luah perasaan... anak menantu mil nk balik. so mil bwk baby ke luar, dh la panas tak tutup kepala dia. aku pun dr dlm rumah terus keluar ambik anak aku. sebelum tu dh ckp ttup kepala dia, tp dia boleh kata tak apa. aku terus rampas anak aku tu dr dia. terus redupkan dia, masuk kt garage. lepas tu terus hujan rintik. nasib aku sempat selamat kn anak aku, kalau x dh kena hujan dah. geram betul aku dgn mil ni. adoi lah

2 Balas
 profile icon
Tulis jawapan

Benda kecik je pun. Mesti dalam hati tu memang ada x suka mil. Tolak ansur la sikit sis

2y ago

Benda kecik ke sampai badan bby merah2, sampai demam? Benda kecik ke sampai muntah2? 🙄