geram je dgn mil

saja nak luah perasaan... anak menantu mil nk balik. so mil bwk baby ke luar, dh la panas tak tutup kepala dia. aku pun dr dlm rumah terus keluar ambik anak aku. sebelum tu dh ckp ttup kepala dia, tp dia boleh kata tak apa. aku terus rampas anak aku tu dr dia. terus redupkan dia, masuk kt garage. lepas tu terus hujan rintik. nasib aku sempat selamat kn anak aku, kalau x dh kena hujan dah. geram betul aku dgn mil ni. adoi lah

2 Balas
 profile icon
Tulis jawapan

sama laa sis dgn mil sy. balik entah dr mana² dgn bpeluh terus g amik cucu. udah laaa baby sy ni skin sensitif, terus naik merah². dh tegor eh siap perli kite pulak, dulu dia peluk anak² dia xee pulak mcmtu. menyampah kadang

1y ago

Bahaya skg ni zaman covid. Balik dr mana2 pun kne mandi dlu.

Benda kecik je pun. Mesti dalam hati tu memang ada x suka mil. Tolak ansur la sikit sis

1y ago

Benda kecik ke sampai badan bby merah2, sampai demam? Benda kecik ke sampai muntah2? 🙄