Nak luah..

Penat. Tu je. ☺️

14 Balas
 profile icon
Tulis jawapan
VIP Member

baikk.dont worry kami mak2 faham apa puan alami,kami pun alami yg sm..kekdg bila dpt baring n tdo tu bila dpt bntal lena tak blh bwk bincang sbb penat tu tak tw nak habaq..🥹✌🏻takpe luahkan je k.....mg Allah terima ibadah kita ni...takpe kita smua berpenat di dunia..mg blh berehat di akhrat dgn hasil kita tanam sepanjang hidup yg boleh di tuai di sana kemanisannya akan dtg...in shaa Allah..Allahuma aamiin Ya mUjib...mg kita smua kuat smgt k..fightimm✊🏻🔥..mg dpmudahkan segalanya Allahuma Amiin Ya Mujib ❤️

Baca lagi
Post reply imageGIF

Big hug mommy! Sama lah penat jugak. Kadang bosan sbb rutin sama hari2. Menangis sorang2, sebab takde bantuan apa2 dari org sekeliling, alhamdulillah suami sangat membantu. InshaAllah besar pulangan untuk kita satu hari nanti. Aamin.

Saya tidur pun penat, mengemas pun penat, kadang makan pun terasa penat hahaha, jadi rehatkanlah fikiran abaikan rumah macam kena bom nuklear, mental kita jaga baik2, awak dan mommy lain termasuk saya, kita dah buat yang terbaik ❤️

2mo ago

sy , kain nk lipat sy biarkan,.plg lemah la bab lipat hhas..dh lipat hr ni..eh esok2 ada lagi seround dua ahha

luah je. big hug dear. kita mommy yg hebat❤️🥰 kalau tanya sy. sy pon penat. sy mommy yg berkerja & pjj dgn husband. sy handle 2anak sendiri

Baca lagi
TapFluencer

It's OK. Saya pun penat. Deep breathing. Ingatkan diri, apa jua kita buat, semua kerana Allah. ❣️🤲

Baca lagi

faham.. gi rehat, take turn dgn suami.. kadang2 penat tu bkn penat badan, tp penat mental

faham sgt. You're not alone dear. kami semua merasainya

berehatlah..smga Allah mudahkan urusan ya

Whatever we do, we doing great mom!

moga ibu2 smua kuat. enjoy your journey

Post reply imageGIF