Taklalu mkn

Hi nak tnya normal ke kita jadi tk lalu nk mkn nasi bila akhir2 ni ? Sy baru 31weeks tapi jadi tk lalu dah nk mkn nasi, perut rasa lapar je tapi bila tgk nasi nk muntah hm sy duk mkn roti , susu , kuew tuew goreng mcmtu je , tkpa ke ?

4 Balas
 profile icon
Tulis jawapan

sama la dengan saya . asal makan je muntah sekarang ni . tp bila makan buah ke , biskut ke ok je 😅

Sama la sy pun.. tapi boleh mkn nasi cuma rse mual balik mcm dulu.. kena mkn yg sup2/ berkuah..

4mo ago

Kan !!! 😭 kita ghisau takut baby tk cukup zat sebb dia dah besar dlm tu , hm nk mkn tk lalu

Okay je awak. Nasi bukan satu satunya sumber karbo yang wajib dimakan.

4mo ago

Sy ghisau takut baby takdapat zat sbb tk mkn nasi 😢

sama lah kita sis...