Tidak Fokus Ketika Menyusu

Hi. Nak tanya normal ke kalau bayi tidak fokus ketika menyusu. Anak saya menyusu sekejap dlm bape mins lps tuh dia akan pusingkan kepala tgk benda lain slps tuh sambung menyusu.

21 Balas
 profile icon
Tulis jawapan

heheh comel kan bby buat gitu my baby pun sama 🥰😍

VIP Member

Normal sis, baby saya pun mcm tu. Dia main2 🤗

VIP Member

Aah normal dia main2 la tu tapi comel je kann

Sama la anak dah nak 6 bulan. Comel je 😁

VIP Member

normal sis comel je dia buat mcmtu

Biasa, anak saya pun macam tu juga

Normal. Anak saya pun macam tu

Normal sis

newborn ke

3y ago

tu la.. da pandai main.. 😅

Normal