Nak tanya soal pantang

Nak minta pendapat dekat semua d sni.. Awalnya sya sendri yg mahu berpantang d rumh mak sya sndri.. Tapi bila dah sakit kepala macam ni,, sya ngdu d mak sya.. Mak sya sndri yg kata nak jga sya sruh suami sya tlong hntr kn sya.. Tapi suami sya kata entah tnggu jawapan dari nnek nya.. Tapi tak mungkin mak sya sndri yg mahu jaga saya dan tetap d halang juga? Kalau d sebelah sini tahu cara pantang utk sya tkpa jugak.. Mak sya jenguk sya hari tu sudah trkjut berpantang apa ini Awal² sudah kena kipas.. Tu sya binggung nak mntak pendapat nak dengar mna 1?

1 Balas
 profile icon
Tulis jawapan

knpe xboleh kena kipas pulak? panas la kalau x berkipas. kt hospital sana beraircond lagi. lagi nurse tu kuat kan ade la. kalau psg kipas pon yg plg kuat.

1y ago

Msok angin nnti bila dha berumur sakit 1 bdan