Mati putik selepas beranak

Maaf soalan sensitif (18+) Nak tahu macam mana nak naikkan nafsu selepas beranak? Dah hampir 5 bulan lepas saya beranak cser, masih takde nafsu dan kalau bersama dengan suami pun saya susah nak klimaks. Sakit pun ada juga terpaksa pakai pelincir setiap kali bersama. Suami macam kecewa bila saya tak klimaks. Semua ni ada kaitan dengan perancang depo ke?

6 Balas
 profile icon
Tulis jawapan

Saya pon Czer ( ambik depo ) Bab Main sampai klimac ni xd masalah pon janji suami Pandai bagi kita stim btul2 ni kalau dia xpandai buat kita stim …. Mmg kita xd rsa apa lah …. Xpon sblom main tu kak mkn Ubat gairah ….. kan byk ada jual ….

2w ago

Sebelum ni ok je klimaks juga sis. Selepas beranak je mendadak sangat ni

yes. perancang buat kita punya hormon berubah. sy pun cucuk depo..tp sy stop sbb bdn sy sakit2, nk tarik nafas dalam2 xlepas, cpt terlelap. dgn nk handle ank2 kecik lg.

ye bnyk penyumbang..hormon pun main peranan.y x ambik ubat pun selepas bersalin akan hilang nafsu.kdg letih emosi n fizikal.mmg ambik masa

Masa saya ambik depo doctor ada cakap akan buatkan nafsu sec berkurangan So doctor suggest kena banyak foreplay n guna pelincir

2w ago

Tq.. nurse tak bagitau apa pun masa nak cucuk. Dia cuma kata mungkin nafsu makan je yg meningkat. Betul tu. Ada jadi pada saya.

boleh jadi sebab perancang, sebab BF baby, sebab csec, epidural etc.

2w ago

Ouh bf baby pun jadi macam tu juga ye? Saya full bf baby sebab memang duk rumah je. Patutla. 😅

yup