Alahan ketika 2nd trimester

Hi ibu2 sekalian! Nak tanya ada tak kat sini yang takde alahan masa 1st trimester, tp masuk 2nd trimester tiba2 ada alahan asyik muntah2 lepas makan? Masa 1st trimester sy mmg takde muntah2, cuma loya2 je cuma 3 hari lps sy start pening kepala and harini tak boleh telan makanan mesti muntah je. Lembik rasa badan

1 Balas
 profile icon
Tulis jawapan

Samaa dengan sayaa. Masuk 2nd trimester sakit kepala muntah batuk teruk demam lah, lemah semua ada. Asyik MC je

5mo ago

Demam batuk selsema tu semua alahan ke . Saya tgh alami sekarang . Mcm susah nk kebas walaupun dh mkn ubat