Pampers NB

hye mommies, nak tanya pampers ape yang bagus untuk newborn?

30 Balas
 profile icon
Tulis jawapan

Kalau saya... Saya cari yang ada ruang utk tali pusat tu.. Ada dua jenis tk silap saya Pet Pet dan Mamy Pokko.. New born boleh je beli sepek besar.. Lepas tu biasa tukar S dh.. 😅😅

oh yeke.. ingt nak try tp was was sbb org terdekat takde guna. sbb baby nb kan byk mmbuang so bazir kalau awal awal beli mahal. jenis kain mcm plastik atau tk berbunyi

3y ago

Kite gune petpet order kt shopee je

My bb is 7 weeks old now. I prefer Drypers than Petpet. Petpet cutting is smaller than Drypers. My bb’s poo leaked out when wearing Petpet but Drypers ok.

VIP Member

Mikubi ok..lmbut sgt pmpers dia ssuai sgt utk baby,xbocor..murah pn murah..36pcs rm9.90 sj..sy guna baby skrg dh 2bln..

Post reply image
3y ago

Ya btl..lpa sy..kt shoppe pn ada..lain pd tu xde rs nya

Petpet anak sya lahir 2.75kg ngam dgn petpet . Pernh trbeli drypers besr la kncing dia pun trkeluar

Seblm ni pkai drypers, ni baru nk cuba petpet, ad yg pernh pkai petpet n mikubi taa

VIP Member

Genki murah... 1 pack ade 80 lebih... Kt shopee byk

VIP Member

Kalau u cari yg super soft and comfy merries

Sy cadangkan sis beli drypers wee wee dry

drypers or mamy poko😍😍