bicournuate uterus

Hai..sapa mcm sy mempunyai rahim bentuk love?pengalaman anak pertama dan kedua duduk dalam rahim kanan..haritu scan anak ketiga baby duduk dlm rahim kiri..pengalaman kali ni asyik ada pendarahan je.doakan sy dan baby ye mommy semua.

6 Balas
 profile icon
Tulis jawapan

Hye. Saya pun bicornuate uterus. Pernah pregnant 2 kali, both at the right horn but both jugak miscarriage 🥲 Alhamdulillah sekarang pregnant sekali lagi tp xtahu dkt sebelah kanan atau kiri sebab xpg scan lagi. Doakan kali ke 3 ni dipermudahkan semua 🤲🏻

macam mana anak pertama dgn kedua...kandungan capai sehingga 37 minggu atau cukup bulan... saya mempunyai bicournuate uterus ini sis...anak lahir pramatang 28week3 hari...skrng di NICu...semoga anak saya kuat menempuh journey pramatang dia...amin

Sis, boleh saya tahu baby sis lahir cukup bulan ke? Sbb saya baru jumpa Dr, scan tgk uterus bentuk love...kandungan usia 6 minggu.. Ada apa2 tips ke? Saya pregnant first baby..

Hi...saya pun uterus bentuk love...anak sulung di sebelah kanan..yang hamil kali kedua ini pun di sebelah kanan.. semoga dipermudahkan nanti..

Semoga dipermudahkan segala urusan mommy Dan baby. Maaf ya, min tak Ada pengalaman.

xde pengalaman