Makan Anggur hitam ketika berpantang , boleh ke?

Hai nak tanya klau makan anggur hitam boleh ke masa berpantang? Lagi lagi baby menyusu dan ada kuning, membantu turunkan kuning ke? Mom makan anggur hitam bayi menyusu badan. Elok tak?

3 Balas
 profile icon
Tulis jawapan
TapFluencer

Anggur hitam & sengkuang cina elok untuk turunkan kuning baby bagi yg susu badan . Kalau still tak turun kuning , sis boleh sulam dgn susu fm dgn badan untuk cepatkan lagi turun kuning . Kdg susu ibu punca kuning tanak turun . Untuk mandian sis boleh try mandian nuraz , air badak dgn sirap gilir air badak dgn air suam . Petua lain tak menjadi dgn baby saya . Sambil tiup dalam air mulakan syahadah dan selawat nabi 3 kali berserta niat anak turun kuning dan dijauhkan penyakit serta sihat selalu . InsyaaAllah turun normal . Saya dan baby darah O , itu saya amalkan drpd 3ratus lebih ke bacaan 99 dalam 10 hari . Satu lagi , pesan pada baby , minta dia cepat sembuh sihat takmau tengok dia kena cucuk . InsyaaAllah dia akan dengar cakap mama dia , dengan baby ni kena pesan baik2 . Semoga membantu .

Baca lagi
TapFluencer

Hai. Boleh makan anggur hitam. Kalau manis okay je. Kalau masam yang takut perut anak meragam. Sebab pernah makan anggur hitam ada yang masam juga. Nak kata turunkan kuning saya tak pasti. Kalau anak boleh berak kerap dan menyusu pun kerap. Mungkin boleh cuba ikhtiar

Skrg Ari ke13 berpantang..Sy pun mkn anggur hitam sbb bby kuning.pnh admit bby duk bwh lmpu.skrg discharge,cek kuning kt KK..dlm proses nk trunk kuning..😔

2y ago

Sis boleh try mandian nuraz , air badak dgn sirap gilir air badak dgn air suam . Petua lain tak menjadi dgn baby saya . Sambil tiup dalam air mulakan syahadah dan selawat nabi 3 kali berserta niat anak turun kuning dan dijauhkan penyakit serta sihat selalu . InsyaaAllah turun normal . Saya dan baby darah O , itu saya amalkan drpd 3ratus lebih ke bacaan 99 dalam 10 hari . Satu lagi , pesan pada baby , minta dia cepat sembuh sihat takmau tengok dia kena cucuk . InsyaaAllah dia akan dengar cakap mama dia , dengan baby ni kena pesan baik2 . Semoga membantu .