Tinggal lagi 4 bulan nk bersalin buat masa nih aku rasa nebes demi anak pertama hehe 😭

24 Balas
 profile icon
Tulis jawapan

sy ni nak masuk anak ke 3 masih lg takut. biasa la,lain anak lain pengalaman. anak pertama dgn anak kedua pun dah lain sgt pengalamannnya. harap² la kali ni tak juga lama sakitnya mcm yg sebelum² ni

. Nnti byk kn baca “la ilaha illa anta subhanaka inni kuntu minadzolimin”. Jgn jerit nnti buang tenaga, ikut arahan nurse… InsyaAllah dipermudahkan 🌹

saya due date 11/4/22. sebulan je lagi. first baby jugak. harap² urusan bersalin kita dipermudahkan 🥰❤️

sy lagi 3 bulan.. due bulan 6.. barang baby pun tak beli lagi.. nerves sampai tak tau nak beli ape😅

Hehe smoga dipermudahkan sis , sya pula 2 bulan tinggal . Due hujung blan 5 . Sis due bila ? 😁

11mo ago

saya hujung bulan 3

Hmm samaaaa laaaa kita sis , saya lagi 24hari . Anak pertama jugak . Takut 😭😭😭😭

Saya pulak lg 3mggu,ank 1st jg nervous jg taktaula camane.semoga dipermudahkn utk semua

sya ada 1bulan dah nak dekat bersalin sis. harap allah mudahkan urusan bersalin nt

sy pula dalam 2 bulan lg. bln 5 nk bersalin. perasaan neves dan x sabar 😁

Sama la sis Semoga dipermudahkan segala urusan kita nnt aminn🤲🏻🤲🏻