31w /3rd Trimester

Dh masuk 7 bulan ni, perut makin mmbesar, bila kwn, sedara, mmber tanya ank perempuan ke? Perut nmpk bulat je. Tp bonda ckp ank lelaki, last scan doc nmpk pistol die.. Pnh x mommies alami mcm bonda?.. Buat hati bonda gundah gulana je.. ?

5 Balas
 profile icon
Tulis jawapan

Ms keje dlu semua kt opis kata pmpuan. Doktor pn scan pmpuan. Gundah gulana jugak la. Tp naluri kuat kata laki. So abaikan org yg ckp2 jd ahli nujum tu. Haha. Sekali kuar misi tnjuk pistol dia. Alhamdulillah kuat naluri ibu. Saba ye sis. Kalau scan nmpk pistol jd btul la pistol tu hihi

3y ago

Kan naluri ibu tu kuat.. Naluri sy pun kata baby boy.. Biarlah perut bulat ke lonjong ke.. 😬

sama la mcm sy dulu..details scan mmg terang2 nmpk cik bunga nya..tp org yg tgk perot semua kata bby boy..Alhamdulillah, bersalin aritu keluar gegirl 😊

3y ago

Iye ke.. Mesti masa tu perut lonjong ke depan.. 😬

VIP Member

Saya. Mula2 ingat lelaki..famili teka lelaki. Bila scan xnampak tapi pergerakkan bayi yg aktif doc jangka lelaki..bila last scan rupanya perempuan..

3y ago

Baby malu nk tunjuk tu.... Hehehe

VIP Member

Mcm anak 1st sy. Ramai kata lelaki. Stiap kli org jumpa ke meati kata lelaki. Tpi scan pompuan. Bla keluar je ank lasak no smpi skrg mcm boy. Hehehe

3y ago

Hehehe.. Hrpnye baby sy lelaki la..

Sama macam saya sis..perut bulat je..tapi scan boyy😅