34 minggu

Dah seminggu lebih lepas keluar mucus plug, tapi Masih belum ada tanda² lain,cuma kadang² rasa cramp macam nak period,anak mengeras pun macam biasa je tak kerap.. normal ke?

3 Balas
 profile icon
Tulis jawapan
TapFluencer

Sama la dengan saya . Cuma sekarang extra rasa sakit tu . Bangun duduk baring pun sama . Ni dah masuk 2 minggu mucus plug keluar . Perut pun rasa tegang dan lagi tegang bila mengeras .

6mo ago

sama la kita, semoga dipermudah kan urusan kita nantii

TapFluencer

Normal, tu false contraction . Just keep monitor

6mo ago

thank you mommy

normal..monitor diri dan baby