DUE DATE 1/11/2022

Assalamualaikum hai mommy semua..ade tak yg due date 1/11/2022,dh bersalin ke tu?saje je tanya😆..sbb sy dh 38w 4d hrni 22/10/22 bby masih aktif dlm perut.hrp2 bby kluar la dlm masa terdekat ni.tak larat dh rase .

3 Balas
 profile icon
Tulis jawapan

sama due date 1/11/22 belum bersalin.. ank ke3 jarak dengan ank sebelum nie 6 tahun lebih. sya jenis mmang tepat² due date baru bersalin. tapi tak tahu kali nie.. sbb mula rasa sakit perut mengeras on off pndai hilang².. semoga bby keluar tepat due date mcm abng dan kakaknya🥰 semoga kita semua d permudahkan bersalin nanti.

Baca lagi
3mo ago

amin sis semoga selamat bersalin buat kita para ibu² preggy🥰

VIP Member

waalaikumussalam. Boleh dh borak2 dgn dia pujuk2 dia tu. hihi. semoga dipermudahkan urusan ya

3mo ago

itula borak jgk.sakit2 bawah tu mmg ade sblum 37w dah..tnda2 lain tu mmg xde 😅.takpela tiba masa die kluar la tu kan.amin..

sama lah. saya harini 39w masih takde trun tanda apa2. huhu

3mo ago

tula dh 39w xde tnda gk lgi ni.brase memulas perut cmtu je,pahtu ilang🤭.hrp2 bersalin seblum due date la kan.