Sudah cuba bercakap dengan pasangan anda?

Apabila anda sedih, adakah bercakap dengan pasangan anda dapat membantu anda berasa lebih baik?

31 Balas
 profile icon
Tulis jawapan

yes. dh bckp dgn husband. tp rsa sedih dan air mata tu xdpt nak tahan. masuk hr klima dh khilangan yg tsyg. hmpr stiap hr stiap mlm menangis. kdg msh trasa yg si kecil msh dlm perut kta.. trsa kosong bila dpt tau yg sekelip mata ja dia pergi dr kta.. 😢

Tak membantu untuk Rasa lebih baik..cuma hanya meluahkan. terlalu baru sangat terjadi ( semalam ). Mungkin sebab itu saya masih tiada semangat dan rasa kosong kerana kehilangan.

11mo ago

terima kasih untuk kata-kata yang baik , nor aliza. ❤️

sudah . kmi laki bini hnya mmpu hadap dgn gmbira dan redho wlwpun d sbaliknya brt ttpi syukur sling memperkuatkn diri 🙏🏻🥺

Memang kena luah kalau tak lagi sakit, ye lah masuk rumah teringat kejadian malam keguguran, memori tu masih ada😭

Saya Sedih sekali blia lagi belum punya anak saya ingin sekali ingin sekali mahu ingin menjadi ibu jugak 😢😢

husband saya X sedih....dia kata Tu bukan rezeki Kita.....satu Hari Akan ade rezeki bila nak bagi

alhamdulillah.. rasa lega dan tenang bila suami ada disisi sama2 hadapi saat yg sukar

sudah & alhamdulillah..suami sgt2 memahami & sentiasa memberi semangat pada saya.

dah ... redha je la ... nak buat mcm mna blm rezeki lagi , keguguran kali ke3

Saya rasa Sedih sangat sbba bulm miliki punya anak🥺😢