Pregnancy

Anak sulung sya semenjak dua menjak ni manja sangat. Tido pon nak baring kt perut sya. Org ckp anak bila nk dpt adik akn manja lain mcm. Perut sya plak dh seminggu ni asyik cramp & pinggang sakit. Lepas tu asyik kena gastrik jew 2/3 hari ni. Sya ad buat upt 2 hari lepas tpi - ve. Period sya x lewat lgi. Klau ikutkn lgi 2 hari baru period. Resah gelisah dh ni tgu period. Mommies kt luar tu ad tak yg ad pengalaman mcm yg sya alami skrg ni?
thumb image
1 Reply
VIP Member
Sakit pinggang tu boleh juga jadi simptom nak period. Tapi kalau nanti dah lewat seminggu macam tu boleh buat upt. Semoga diberikan yg terbaik sis.
Thanks mommy. Tula tpi sya dri dulu lgi x prnah kena senggugut atau sakit pinggang sblm/masa period. Msa mengandungkn ank sulung thn lepas mmg sya kena sakit pinggang teruk giler tpi msa tu dh msuk week 12. Tu yg resah gelisah ni. Sbb x ready lgi utk ank no 2 tkut ank sulung kecik ati. 😅😢