Anak lebih suka ayah

Anak perempuan saya umur 3bulan. Dia lebih suka ayah dia. Senyum lebar dan ketawa dengan ayah dia. Dengan ummi dia senyum sikit je. Kadang2 susu badan ummi pun dia tak nak. Sedih ummi macam ni.

2 Balas
 profile icon
Tulis jawapan

Anak ni walaupun tak jumpa bapa , dia kenal siapa mak siapa bapa dia . Selalu nya dia akan pergi dekat mak untuk keperluan dia , macam menyusu , lapar , tak selesa , mengantuk semua cari mak . Tapi kalau main selalu nya dia cari bapa . Anak saya kalau bapa dia balik time dia jaga , dia punya excited tu tak tahu nak cakap , terus tak kisah ibu nak pergi mana pun dia buat tak tahu

Baca lagi
VIP Member

Sabar la..ank sy lbih ke arah sy.sbbnye mmng sy je yg rapat mlyan krenah dye.bby 7m++.since preggy lg.ank xrpt ngn abah dye.bila abah ajk sembng ape smua dye snyp.bila sy tegur kata xbaik buat mcm 2.bru dye bg respon dlm perut.bila lahir mmng xrapat pon dgn abah dye.sbb bzy krja jrng2 nk ada msa dgn wife.skrng plak pjj.lagi la.tpi bila abah dye blk..ank ok je main

Baca lagi