pedih ulu hati

ade tak mommy yang tahu camaane pedih ulu hati ? maaf la kalau soalan tak relevan . sbb ade org cakap pedih ulu hati tu tanda2 sawan mengandung . soo , nak tahu la camana pedih ulu hati tu......? 1st baby

1 Balas
 profile icon
Tulis jawapan

Saya mengandung kali pertama memang pedih ulu hati. Asyik muntah je kan. Last trimester lg parah. Perut tambah besar kan. Sekarang ni saya 10 minggu masih alami pedih ulu hati. Lebih2 lagi bila makan pedas atau masam. Normal je kot

3y ago

Rasa mcm pedih di bahagian atas perut. Pedih tu mcm mencucuk-cucuk dr dlm dan perut rasa tak selesa sangat. Blh google tengok kedudukan ulu hati d mana. Kalau tak pun tengok iklan gaviscon. Iklan tentang pedih ulu hati dan ketidakhadaman