Baby meniarap

Ada tak diantara anak2 mommies yg dlm tidur pon nk meniarap? adoi anak sy ni 3 bulan lebih dlm tidur pon nak cuba2 meniarap..tak lena tidur nya kejap2 nk meniarap..stress jugak sy kdg2..

2 Balas
 profile icon
Tulis jawapan

mmg begitu tabiat budak. dia akan praktis apa dia belajar walau dlm tidur. tips nya kena try bagi dia praktis meniarap selalu masa siang. bila dia dah byk buat, akan kurang sikit nak cuba malam

6mo ago

ouh ye ke, okay tq sis for the tips..

TapFluencer

Ada je. Kena pantau ye. Gitu lah ibu bapa banyak berkorban waktu rehat kita masa anak kecil ni. Tak lama pun. Enjoy the moments 🌻

6mo ago

betul, tq sis 💪