Hi mommy tlg sy

Hi ad x mommy dlm ni yg blom kawin tapi pregπŸ₯Ίmcm mana ye korang bukak buku n bersalin nnt or bukak buku kat swasta jeπŸ₯Ί...lg stu nnt sy dah cukup umur πŸ₯Ί..n sy x duduk dgn family sbb bermasalah πŸ₯Ίblh tlg sy x mcm mnπŸ₯Ί

1 Balas
 profile icon
Tulis jawapan

lelali tu elok x ? klau elok n layak dijadikan suami so nikah .. klau blum 3bulan dpt bin kn anak atas name dia klau lbih 3bulan janji urusan brsalin dh xde hal pape saye dlu bawah umur xnikah .. saye buka buku mcm biase je .. dorg refer jkm ape smua saye bgthu nk jage sendiri anak tu .. nti lpas brsalin perlu ade waris xkirelah cukuo umur ke xcukup umur ke andai kata brsalin dlm keadaan xnikah so perlu waris

Baca lagi
1y ago

kalau ayah x nak walikan , try inform pej agama mintak pendapat dorg .. kena gtau jugak nak nikah cpt sbb apa ..