UNnamed, Malaysia

Super mommy

About UNnamed

Games
Hi. Nak tanya siapa ada pengalaman masa mengandung perut dah 5bulan ke atas main bowling? Hahha. Teringin pulak nak main bowling bila orang ajak join.😁😁😁😁
Sy main bowling time preggy.. tp tak la buat aksi beriya sgt kt situ. Just berdiri depan line dan baling. Sbb lantai licin kne extra careful
Bird Nest
Nak tanya siapa kat sini pernah consume sarang burung masa pregnant? Ada kesan sampingan tak masa pregnant ni?
VIP Member
rasanya bird nest ok...nti baby kluar kulit cantik mama pun cantik..chinese sllu amal bird nest..
srg burung elok je..Xade ape2 pon..
Dilema
Sy sekarang sedang pregnant 3bulan. Sy baru mula bekerja sebulan setelah hampir 2tahun tak bekerja.. Sy sedang sorok kandungan sy daripada pengetahuan kawan2 ofis dan bos. Masa mula2 diterima bekerja
..read
VIP Member
sy pun sama pregnant smasa masi bkerja..at last stop kerja..sbb alahan tak tahan..sy rasa baik awak bgitahu sja boss awk..dia trima ke x blkg kira..yg ptg awak jujur bgitau..rsanya dia ok kot..
VIP Member
Sy pun mcm Tu juga dulu... Tpi sy terus je brenti krja... Sbap sy this is my 1st pregnant.. hehehe
same gan sy... bler dh start bkje dpt rezeki pregnant... sy terus terang jea gn bos... n bos sndri ckp bgs lah u terus terang kshtan u n baby penting siap ckp jgn wt kje berat... alhamdulillah dpt bos
..more
Better berterus terang. Sampai bila nak sorok. Lama-lama nanti bos akan tahu jugak.
saya pon baru bekerja. tak sampai sebulan bekerja saya dapat tahu saya mengandung. mula2 ok je. masuk bulan kedua. alahan saya teruk sangat. sya terpaksa kena tahan wad. lepas keluar wad sya masuk ker
..more
Alahan
normal ke kalau gosok gigi tapi selalu rasa nak muntah. jadi mual bila terasa ubat gigi tu dalam mulut
Sma ngn Sa juga... Asal jak lepas berus Gigi mesti mw muntahh.. Smpi² Sa pakai Colgate yg budak² punya huhuhu...
Normal.. Sy pun sama
Ini sma alahan gn sy . Tiap hri gosok gigi je akn muntah2
VIP Member
Take care sis
VIP Member
normal tu .