SUGGEST KAN SET MANDIAN HERBA BERPANTANG

Uolls pakai jenama apa ? Untuk herba mandian atau sabun semasa dalam berpantang. Terima kasih sudi share. ❤️

7 Balas
 profile icon
Tulis jawapan

Saya pakai daun herba. Masa anak first, mil bawakkan stock akar/daun herba dari kedah. Masa anak kedua saya beli shopee je. Tak pekat macam yang daun herba mil saya bawak dari kedah tapi refreshing juga bila guna & senang nak bersihkan sebab jenis uncang. Yang bakal no3 ni, saya beli shopee juga & maybe mintak mil carikan lagi dekat kedah. Sebab saya memang mandi daun herba 30hari at least.

Baca lagi
6mo ago

Alamak taktau daun apa yang mil bawak. 🤣 Kat shopee saya beli beberapa jenis. Tapi yang paling best pakai masatu aura inner punya mandian herba. Tapi nanti nak try lain jugak kot ada yang lagi best & affordable sikit. 😂😂

TapFluencer

Tempat saya pula pakai daun2/akar2/bunga yg dipetik diambil dari dlam hutan2. Ade jual tempat kami. Tradisional punya. Cuma harga mahal skit stock seminggu rm150 🤣 kitorang order siap2 dngan orng tu nnt dah bersalin dia hantar mai umah. Herba2 tu kena rebus buat mandi.

I guna sabun mandi biasa ja. I dont think there’s any difference pun pakai herbal2 ni. Ada duit lebih/ rasa nak calming ke apa ke boleh je beli terpulang. Benda2 external ok ja jgn benda2 internal

i mandi for seminggu rebus daun inai and serai ja. tu pun sebab duduk dengan inlaw seminggu. after that, i mandi biasa ja.

I don't use any of confinement products😁

Saya pakai brand TanaMera. 😊 Sabun buku.

Kat shoppe ada jual…