Positif Covid19 🙃

Ada ke yang sama naseb macam saya ? Pregnant 28week , dapat tau result positif 🥺 . Allahu tak tau nak rasa apa ? Risaukan baby dalam perut ni je , Even dah vaksin pun jangan ingat tak akan kene ye . Naseb saya dah dapat dose pertama haritu , and naseb baik jugak tak ada simpton2 . Sekarang saya kene kuarantin kat rumah sampai 24hb .. Hope semua baik2 je 🤲❤️‍🔥 #preg1stbaby #positivecovid #dudukdirumah #KitaJagaKita

5 Balas
 profile icon
Tulis jawapan

allahu akbar. sy baru buat RTK sbb suami demam seminggu selepas first dose. keputusan suami positif dan sy negatif, cuma doktor dan semua org suruh berjaga jaga dan repeat dgn PCR sbb risiko tinggi. semoga anak dlm kandungan kuat, sekurangnya dh ada first dose. doa yg baik baik utk kita semua. semoga puan cepat sembuh. amiin. dan betul, varian virus skrg dh complete 2 dos pun boleh kena covid dan effect akan lebih teruk drpd biasa sbb dh makin ganas. kena teruskan ikhtiar, jaga SOP, dan tingkatkan imunisasi badan.

Baca lagi

sy positive 22weeks dan sebelum ni xvaksin lagi. alhamdulillah memang xada symptoms langsung.. demam, batuk semua xde. be strong ya. Allah nak uji kita.. stay positive je tau.. sy stay maeps sebab pregnant even xde symptoms.. kat situ ada ramai yang pregnant tp majoriti alhamdulillah semua kuat.. yang satu bilik dnegan sy pun pregnant tp xde symptoms.. yang lain2 mild2 je.. jangan overthinking tau.

Baca lagi

Semoga sis dan baby di lindungi oleh allah swt. Smoga baik2 sis.

semoga sis dan baby sihat sihat sahaja sis. be strong sis 💪

Semoga sentiasa dibawah perlindunganNya..