Sesak Nafas

Hi semua, Nak tanya normal ke kalau kerap sesak nafas semasa hamil? Sy kerap pula sesak nafas skrg ni, lagi2 selepas mkn.. Nak pergi hospital mcm tak tahu perlu ke tak..

1 Balas
 profile icon
Tulis jawapan

Normal sis, saya pun kadang tu tiba tiba je tak cukup nafas. Padahal takde buat apa pun baring je still boleh jadi macam tu. ๐Ÿ˜…

4y ago

Kan.. Kdg tu teruk je rasa.. Nak pergi hospital mcm melampau plk.. Tkt juga klu tanda eclampsia..