Gambar scan & Baby bump.

Sejak kebelakangan ni makin menjadi2 mummys yg share gmbr scan baby dan baby bump. Mummys, baby bump tu aurat. Please ambil peduli tntg hal ni. Gmbr scan baby pn dikatakan aurat jugak. Tak tau nak tegur macam mana. Tiap kali bukak bahagian photo berderet yg share baby bump n gmbr scan baby. Allah. Alert sikit mummys. Kt sini bukan mummys je yg ada. Kaum bapa pun ramai kt apps ni. Tolong ye. ?

4 Balas
Tulis jawapan

Maaf sis, gambar scan baby tidak membawa mksud aurat. Tp mampu mengundang fitnah dan aib, jd tidak dianjurkan utk berkongsi gmbr scan. Melainkan untuk pembelajaran dan pengajaran. Selain itu mampu mendatangkan penyakit ain, risau akan datang kemudaratan pd anak kandungan.. wallahua'lam. T.kasih kerana saling mengingatkan ☺️💕

Baca lagi