Suami nak bersama

Saya tgh pregnant dah 17minggu and suami nak bersama..tapi saya yg tak de rasa nak bersama dgn dia mcm mne nak buat ye?saya tahu berdosa kalau tolak permintaan suami tapi kalau bersama and saya terpaksa tak best jugak..nanti lagi menyakit kn hati dia..mcm mne nak buat ni ye?sebab saya tgh pregnant ke jadi hilang rasa nak bersama..n normal ke perasaan ibu mengandung mcm ni..

4 Balas
 profile icon
Tulis jawapan

Hi sis, mmg mood untuk bersama tu kadang2 turun masa pregnancy. Tapi sis boleh bincang elok2 dgn suami pasal hal ni dan bantu sis untuk naikkan mood sis. Kalau sis ada masalah untuk keluarkan pelincir natural masa bersama sbb tiada mood sis boleh cuba guna lubricant dari farmasi, sy recommend lubricant durex aloe vera sbb sesuai untuk kulit kering dan sensitif. Kena pastikan juga posisi ketika bersama tu selesa untuk sis.

Baca lagi

normal kalau libido kurg..ada org libido mngkat masa hamil... bncang dgn suami elok2..kalau awak boleh nk truskan, trruskan dan cari posisi yg x sakitkan awak n perut(takut berlaga n bergegar)... kalau suami okay utk awak bantu handjob, boleh cuba..mana tahu lama2 awak pn akan okay dan nak ke

Lagi elok sbnarnya tu untuk start bersama sbab dah 2nd trimester kan. Saya pula husband yg risau nak bersama sbab saya ade sejarah gugur sblum ni. Skrng dah 20w husband suruh tunggu 6 bulan ke supaya baby kuat skit dlu dlam tu🤣🤣🤣.

Bersama je sis