Aminn kan beramai2..

Saya doakan pada mana2 wanita yg sedang menunggu kehadiran cahaya mata/masih ttc akan dipermudahkan segala urusan dan dpt juga merasai kehamilan yg dinanti2 xlama lagi...Allahumma Amiin... Alhamdulillah, setelah ttc almost 4years, hadap macam2 emosi dan perasaan dalam ttc journey, akhirnya Allah izinkan saya hamil. Kehamilan dah dkt 10week, kawan2 semua doakan saya ya agar dipermudahkan segala proses kehamilan dan kelahiran baby nanti ya... InshaAllah nanti saya akan share apa yg saya dah cuba amalkan waktu ttc ni atas nasihat doktor..mungkin sedikit sebanyak dpt bantu kawan2 juga ya ??

48 Balas
 profile icon
Tulis jawapan

Assalamualaikum kak nk minx advise sya tertekan dgn perangai mak mertua dan kakak ipar sya yg sllu tnyakan pasal pregnant...sya bru kahwin 4 bulan dan belum mengandung lagi...stiap bulan sya period mak mertua dan kakak ipar mengata yg bukan2 sya x tahan dah...minta petua dan tips dri kakak...tolong saya😭😭😭😭

Baca lagi
4y ago

Kbo jer kt diorang tu rezeki dr allah

Allahumma aamiin.. Saya ttc 9tahun, alhamdulilah tahun ke 10, di bulan mulia (bulan Ramadhan lepas) saya di Sahkan Hamil.. Skg 11week. Saya doakan yg masi ttc semoga sentiasa di permudahkan, sabar dan sentiasa minta kedua org tua dan mertua doakan..

Smoga urusan proses kehamilan dan proses bersalin puan dipermudahkan ..Aamiin.. jaga kandungan baik2..doakan sye juga ye smoga ada zuriat..Bulan 7 2020 genap stahun prkahwinan..

4y ago

Amin ya Rabbal Alamin.. Tq sis 😘

VIP Member

Allahumma aamiin. Tahniah puan. Alhamdulillah allah dah maqbulkan doa puan. Jg diri sellu. Jg kshtn ye♥️ #TAPSupermoms #TAPactiveusers

Baca lagi

Alhamdulillah.. In shaa Allah.. Aamiin Ya Rabbal a'lamin. Tahniah.. Semoga selamat dan dipermudahkan segalanya.. Aamiin

4y ago

Tq sis..Amiinn..

aminnn..smoga sy pon ada rezeki anak lps ni mcm sis jgk..dan smoga sis dan kandungan sihat2 sahaja hendakNya....🤲

4y ago

InshaAllah akan ada, Allah akan beri pada waktu yg tepat..teruskan usaha dan doa.. 😊terima kasih atas doa sis 😘

Slm..blh bgtau x apa yg awak consume sblm hamil? & Share la tanda2 sblm awak tahu dah hamil..☺

4y ago

Ye..sy baru baca..n dh komen jgk..😊

Aamiin in shaa Allah. Semoga saya juga ada rezeki zuriat secepatnya. Aamiin in shaa Allah.

Insya'allah semoga Di pemudahkan segalanya urusan awak ya... Aminnn aminn 🤲🏻

VIP Member

InsyaAllah aamminn semoga dipermudahkan semuanya...