21weeks

Salam & hi mommies.. i'm already 21weeks but my baby bump not visible yet. Is it normal? I'm worried?

30 Balas
 profile icon
Tulis jawapan

Istilah xde perut.... Normal je. Klu risau, pegi ke klinik scan. Selagi perkembangan baby normal length and etc, nothing to be worried about.

Normal sis jgn risau. Lagi senang nak kuruskan perut masa pantang nanti tak geleber teruk. Hehe. Yang penting anak sihat kt dalam tu 😊

waalaikumusalam ..normal sis ..saya 8bulan baru nampak baby bump ..tuh pun kecik 🤭🤭 yang penting baby sihat ..

Normal sye 7 bulan baru nmpak perut.. Jgan risau perut nmpk or x.. Yg penting kandungan sihat normal..

first preggy ke? Saya pun camtu jugak sis. Berat susah nak naik. Dulu waktu tak preggy, senang pulak nak menggemuk.😅

4y ago

Sama! Saya dah pregnant berat asek turun. Masa belom pregnant lgi berat dari skrg

Normal kot.. Sy dh 31weeks baby bump kecik jee.. Klau pakai baju longgar lg laa x nampak.. So far doc ckp bby ok.. 👌

Sy sampai dah bersalin org ckp tak tahu plk mengandung. Sb mmg perut kecil. Alhamdulillah bby sihat😉

VIP Member

Quite normal. Every pregnancy is different. My friend didn’t show until 7 months. Mine show at 4 months.

VIP Member

Saya 22weeks pon perut kecil , sampai org xpcya sy mngandung... apa2 pn semoga dia sihat dlm kandungan kita

normal...sy dh 29week prut kcik je..smua org egt bru 3 4bulan preggy....janji bby sihat je sis...