Air limau nipis

Salam hai nak tnye . Tu ari nurse ade pesan amalkan air limau nipis tp terlupa pulak untuk ape . Adakah untuk naik kn hb atau kurangkan kencing manis ye ? Mohon jawapan

11 Balas
 profile icon
Tulis jawapan

MIL sy xbg mnum air limau nipis,katenye tajam..sy tny la nurse,btul ke..nurse ckp klo awal2 preg better jgn mnum air limau nipis,mmg tajam cm air tebu..tkot trun drh ke ape..

12mo ago

klau dh 10 minggu ke atas bole ke

hb ok x? mkn ubat dgn air limau nipis pun ok...tanpa gula...byk kebaikan amalkan minum air limau nipis😊

Xbg sgkut kencing manis kut...sbb sy mnum air gula...pastu misi pesan mnum air limau...

4y ago

Ooo tq

Sy minum ntok turunkan gula.. dah test 3 4 kali mmg turun gula.

Limau nipis atau limau kasturi mana lebih baik???

4y ago

Ooo Sya pun baru lagi ni...ank first gak.sebab pantang pun kencing manis Sya cek 6.7....tq sebab kongsi info.

haritu pon mcm tu... rasanye sbb kencing kotor

untuk turun kan gula tu sis..

VIP Member

Turunkan tekanan darah kot?

VIP Member

Letak gula tak.. Hehehehe

Kurangkn kencing mnis