Assalamualaikum , kalau perut mengeras sakit dgn sakit macam nak berak sekali tu tapi tak berak tu tanda2 jugak ke ye ?

Sakit dia sakit sangat2 . Tanda2 yang lain semua takda lagi

3 Balas
 profile icon
Tulis jawapan

Sis dah berapa minggu kalau dah ckup 9 bulan, mgkin tu mmg tanda2 dah nk bersalin. Saya pon ada dgar camtu jgk sakit rasa nk berak. Tapi tak berak pon , perut mengeras kerap2 selang brapa minit tu mmg tanda2 dia la

8mo ago

Yeke sis, so btul la tanda tu🥰 hihi.. alhamdulillah syukur sis tahniahhh dan selamat berpantang! Moga mommy dan baby sihat amin🤲🏻❤️

Yes tanda nk bersalin. Awk rasa nk berak tp x berak.. kerap.. klu was2 boleh g check jalan kt Dewan bersalin terus .Sbb sesetengah org tak rasa sakit tahu2 nk bersalin dh. Semoga dipermudahkan urusan ya

mak saya dulu pun sakit mcm nk terberak… sekali nk terkeluar kepala la 😂😂😂 terus ke hospital. otw ke hospital beranak lah saya dalam kereta 😂😂😂