Bulu Roma Kat Perut

Rsa sblum prgnant x nmpk pun bulu roma.. Skrg prgnant.. Nmpk bnyk pulk bulu roma kat perut tu.. Tmbh2 kat grisan prut tu

25 Balas
 profile icon
Tulis jawapan
VIP Member

Dsbbkn hormon tu sis..ada mmbr sy lg la..ms preggy..tumbuh misai dgn jnggut ..bnyi mcm pelik n lawak je an or mcm citer tipu..tp tula berlaku.....puas dia shave spnjng preggy πŸ˜…πŸ˜…smpai dia kata..ni msti hormon jantan trlebih ni dkt aku beb..lain mcm rsnye time preggy ni..

πŸ€£πŸ˜‚ samalah ngan sy.. rasa nak jee buang.. mcm ape ag dah perut.. tiap kali nak scan or cek perut mesti terdetik juga kat hati rasa malu.. tpi ape leh wat just set siap2 dlm otak sbb hormon jee nie..πŸ€·β€β™€οΈ

Lahhh sama jugak rupanya. Sy ingatkan sy je pelik πŸ˜‚πŸ˜‚. Sy pun rajin jugak belek2 badan perut tu time sapu lotion. Hairan jugak rasanya sebelum ni takde pun bulu2 halus kat perut. Ngandung ni ada pulak dia πŸ˜…

Hahaha kan. Naik segan dgn suami. Boleh pulak bulu halus dkt perut tu. Haih. Xkn nk cukur pulak. Hrp2 lpas bersalin, xde la bulu tu πŸ˜‚πŸ˜‚

Sama lah kita 🀣🀣 tkjut gak ad bulu2 halus . Tp bila makin mbesar perut dah kurg lah bulu2 tu . Kat breast pn adeπŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

VIP Member

Haha sama la kitaaaa. Sblm preg takde pun. Dah preg tumbuh byk dah jadi mcm garisan. Mmg nampak betul sume tumbuh lebat πŸ˜‚

Saya punn sama berbulu ajeee sepanjang garisan tuu nak sampai ke dada dahh elok je beratur 🀣 dh rupa apa dahh

VIP Member

Hahahahh .. tulah . Nakal betul bulus2 ni πŸ˜‚πŸ˜‚ Alhamdulillah skrg kurg dah

Hahaha. Sama la siss. Kadang, malu pulak bila anak2 @nurse nak tgk perut πŸ™ˆ

Sama la sis. Ingatkan sy berhalusinasi πŸ˜‚. Mmg makin lebat rupanya.