Keletihan yang melampau

Normal ke keletihan yang melampau sampai tak mampu buat ape ape. Baru 9 week. Nak jalan dua langkah pon pening. Kalah 9 bulan 😭

9 Balas
 profile icon
Tulis jawapan

insha allah sis.. minta allah bantu.. sy hari tu mcm tu juga mula2.. letih yg amat sangat.. tinggal kuat semangat lagi.. mana kerja.. mana rumah lagi.. insha allah alahan makin berkurang jika dah masuk trimester ke 2..

semoga kuat ya mummy 😬 Saya dlu pun mcm tu masa 1st trim, skrg da 2nd trim rajin nau, kuat makn jaa😁 apa2 pun depend dkt bdn mummy seseorang tu utk adapt hormon pregnancy. Good luck!

banyakkan berehat jangan sampai tdk mkn.. letih dan penat tu biasa d awal kehamilan nti kandungan masuk 13-14 minggu beransur baik tu

Awl2 mmg cmtu..sy pn..ms 6-12 week..kdg2 nk angkat tgn pn x larat rse..tp cek darah..sume cntik.. so rest jela🤣

TapFluencer

Sama sis, saya baru 6 weeks tp letih macam buat kerja apa dah😭😭😭😭

Tu biasa nya alahan, tak perlu risau banyak kan berehat

Kene pegi hospital and drip.

2y ago

Baru lepas drip dua kali. Terima kasih

Takpe byk kan rehat

First trimester

2y ago

Post reply image