14 Balas

Insha Allah rezeki anak itu ada. saya dengan suami xbekerja since pkp. mcm2 saya dengan husband cuba survive. latest husband kerja foodpanda. alhamdulillah, sikit sebanyak dapat tampung barang baby dengan kehidupan kami saya pulak freelance graphic design, job sendu 😂 dugaan banyak betul. alhamdulillah, saya memang berharap dekat Allah swt dari segi rezeki kami sekeluarga. semoga sis dan husband kuat ye. dugaan dalam kehidupan ni ada je. cuma kena sentiasa cari alternatif nak survive je. insha allah, allah akan tolong

sama la ngn saya🥺saya lagi la belum berkahwin dan tinggal dirumah orang tua boyfriend saya🥺sekarang keluarga boyfriend saya la yang tanggung saya🥺 boyfriend saya yang jaga saya mkn minum ape semua🥺saya ade masalah ngn keluarga saya mak saya dh xnk cara pasal saya🥺nk balik umh mak saya pon dh xboleh dh mak saya xbagi🥺 sekarang alhamdulillah boyfriend saya dapat keje🤲barang baby pon saya baru beli sikit saya pon beli yang penting2 je......saya due date bulan 11 awal bulan

bila yg penting je sis. Brg2 yg baby pki smpi umur sebulan. Nnt bila dh lahir, baru beli sikit. Brg bsr2 cm stroller, carrier, babycot tu xyah la beli dulu. Beli baju, napkin, kain bedung (kalau nk jimat beli kain bedung je, xyah napkin sbb baby makin bsr dia dh xmuat napkin tu), pampers, alat mandi, baby tub. Beli yg penting utk lps lahir tu je. Baju terus beli saiz 3-6bln. Xyh beli byk. Nnt repeat je basuh byk kali.

Tu lah. Memang saya beli yang betul betul penting je.

InShaaAllah ad rezeki baby. sy pon mcm tu dgn husband, tp Alhamdulillah, ade je rezeki baby, dari carseat, katil, baby bouncer... jadi rezeki dy. mintak kat Allah, doa detail ap yg sis mahukn, InShaaAllah dpt.

Sama macam saya.. Ni saya lagi 2 minggu nak bersalin Tapi saya belik yg penting je, baju 5 helai , abistu belik kepentingan yang lain sikit.. Semoga Allah murahkan rezeky kita semua Aamiin..

Aamiin insyaAllah

Semoga awk & keluarga dipermudahkan segala urusan dan dikurniakan rezeki yg melimpah ruah. InshaAllah. Amin 🤲🏻

kuatkan semangat tau..insyaallah lps ni rezeki awk & family melimpah lagi ye

Semoga Allah permudahkan segala urusan sis dan dimurahkan rezeki selalu

semoga dipermudahkan & dimurahkan rezeki sis sekeluarga.. aamiin

Aamiin. Semoga dipermudahkan rezeki kita semua.

Dah bersalin ke? PM saya +60182002119

Hehe belum sis. Baru 8 bulan lebih.

Soalan berkaitan

Soalan popular

Artikel Berkaitan