stress

Letak je menangis.. letak je menangis....saya yang stress asyik nak berdukung je.. satu keja apa pun tak boleh buat..baby baru 58 hari..ada mummy2 yang mengalami macam saya? Ke saya sorang je? ? macam mana nak buat ni?

1 Balas
Tulis jawapan
VIP Member

Bedung. Biasalah mommy, fasa je ni. Nnt dia ubah2 perangai. Sy pun pernah mcm ni ms baby 3 bulan, mmg mcm org gila... Ms tu anak ke 2. Anak pertama ok je bg susu terus tido. Sabar ya

1y ago

Awal2 je dia mcm rimas. Pastikan masa pegang dia masa bedung tu, tgn dia rapat dgn badan dia. Pastu ayun slow2. Nnt dh besar sikit InsyaAllah dia ok.