kantung tidak kelihatan lagi ?

Hi ibu² sekalian ? saya baru berkahwin 31.1.20 hritu. Tapi last sy period pada bulan 9.2019 thun lepas sbb sy ada masalh ketidak teraturan period. Tetapi pada 12 dan 13 / 2 / 2020 lepas sy mngalami spotting. So nk dijadikan cerita minggu lepas saya buat upt test 2 kali di rumah dan kedua duanya +ve. Dan semalam saya check di klinik kesihatan utk kepastian dan test urine lagi. Jawapan ttp sama saya +ve hamil. Tapi hari ini saya scan dan doct beritahu tiada kantung kelihatan dirahim. Dan mmbuat appt sebulan lagi. Ada yang berpengalaman seperti saya ? Mohon pencerahan ya ? Terima kasih ?

2 Balas
 profile icon
Tulis jawapan

Saya pun last date period 9/2. Tapi period saya regular. Ikut kiraan dh 12 minggu. Tadi buka buku pink pun doktor scan kantung ada tapi janin takda. Lagipun sy kluar spotting. Dia masuk muncung itik cek n amik sample. Pagi ni dh turun darah ketul. 😭 Belum rezeki. Jaga diri awak.. jangan angkat benda berat.. rehat byk2 smpai appt seterusnya nanti.

Baca lagi

Kdg2 ade kes xnampak kantung bile scan tp kalau msuk camera kt bawah baru nampak kantung.. Mgkin masa awak pergi tu terlalu awal kot sbb tu doc bagi masa lagi.. Awak rehat je k.. Jge permakanan.. Insyallah ade tu.. Kite doakan yg baik2 di bulan baik ni.. Semoga semuanya dipermudahkan..