Uruskan Rumah Tangga Dan PencintaNya

Hai mommysss. Nak tanya lah kan macam mana nak handle si manja bila dia masih aktif bermain sedangkan sudah nak habis waktu solat fardhu? (bila si manja pantang tengok mak dia pakai telekung terus melulu, bila ayah nya tiada or orang lain tiada untuk menjaga nya) macam mana ye nak buat?

2 Balas
 profile icon
Tulis jawapan

Sy ajak dia solat sekali kt sebelah..tapiii kene bertahan sbb bile kita duduk tahiyat dia akan pegang muka kita & dia ajak bercakap2 😅

3y ago

Anak saya dia suka duduk atas sejadah dekat depan kita. 😂 Dah letak sejadah sebelah dia pun tak boleh buat apa.

Boleh google cara solat bersama anak ..ada caranya..