Kurang minum susu

Hai mommies, anak sya 11 bulan.. tapi kurang sgt minum susu.. kdg2 minum tak smpai 2 oz.. bnyak susu terbuang dripada minum.. setiap lepas bgun, main, 2 jam after n before mkn pun sya offer susu.. tapi dia tolak mcm tu je hahhahhaah... tapi klu makan, laju je dia nak.. kdg2 lepas mkn nak mkn lagi.. hahhahahha.. sya dah cek mulut dia takde kulat. Tapi mgkin ada gigi yg nak tumbuh.. tapi tu laaa, dri dia bru lahir smpai skrg mmg isu minum susu ni tak settle2 walaupun dah tukar botol/susu. Hahahaahaha

1 Balas
 profile icon
Tulis jawapan

die makan okay xde mslh. boleh je carik makanan yg pengganti susu. atau masukkan susu dlm makanan die.

12mo ago

Aah sis.. kdg2 sya cmpurkan susu dlm oat dia.. sya tggu je ni dia setahun.. nak try bgi susu kotak dutch lady fullcream pulak.. sya dah siap2 ajar dia minum pakai straw.. lepas ni beli kotak2 je.. huhuhuhuhuhu