Genap 37weeks ..

Dah Mula Rasaa Tak Sedap Perut ,,Sakitt Pinggang ,Lenguh² .. Mungkin Dah Nak Sampaii Masaa Untuk Bersalin ... Doakan Saya Semoga Dipermudahkan Segala Urusan ..

7 Balas
 profile icon
Tulis jawapan

semoga dipermudahkan sama la sy da 38 minggu 1 hari.. rasa sakit nk berak,baby mengeras tp xkerap sakit celah kangkang ngan tulang pinggul tu xboleh bawa bincang sakitnya doakan sy juga ya dpt bersalin normal utk anak kedua harap xoverdue 😊😊

3y ago

blum lg ke sis..aamiin mdah2an cpt bsalin😉

VIP Member

Semoga dipermudahkan segala urusan sis..sy pon sama..rasa x selesa kat perut..cam sengugut tapi x de la kuat,rasa dia manja2 je..😂 sy dh 38w dh..selalu ckp ngan baby soh dia keluar cepat2🤭 mama dia dh x sabar nak cium dia..🥰

3y ago

Semoga urusan sis dipermudahkan..wahh bila2 masa je tu baby leh keluar..🤭 sy ni pon baby tengah mengeras..perut tegang semcm je..kadang2 rasa nak membuang tapi x pon..

Semoga d permudahkan urusan bersalin yer sis. Doakn ntk sy gk yer. Sy skrg 36 week..

2y ago

Hehe kita dah lepas la sis. Sekarang baby nak masuk 5 bulan dah hihi..

Smoga di prmudahkn.. Slmt ibu dn bby Aamiin

Smga d prmudahkn urusan sis...doakn sy jgk

3y ago

Wc

Moga dipermudahkan semuanya😊😊

3y ago

Aamiin .. Tq sis ..

VIP Member

Semoga dipermudahkan sis,

3y ago

Aamiin .. Tq sis