Ragam Baby Dalam Perut

Bila baring2 sunyi je kat dalam perut. Tak rasa pergerakan. Bila duduk & pasang muzik mulalah baby goyang2 kat dalam perut. #33week5day #300819

8 Balas
 profile icon
Tulis jawapan

Baby kat perut bila bapa nya suda balik dari krja msti kuat gerak tendang perut mama nya kuat² smpai rasa sakit sgt² berbenjol² perut mama nya ketara btl nmpk bentuk kaki² si kecil Hahaa ...Moment² ni xkan sy lupa kan ..😍

3y ago

😂😂

sma mcm bby prtma sy..klu bdri ke tgk tv ke dye diam je..tp klu hujn je mst dye aktf dlm prot..skng umo dye dh sthun lbih kuat btl gigit ais batu..hahaha

VIP Member

Alahai comel nyee peragai 😍..Sma mcm baby skrng dlm perut..klau baring mengiring lps tu senyap mesti aktif..nmpk jee perut berombak 😂😂..

Alhamdulillah...semoga selamat semuanya sis...🥰🥰🥰

Nak ajak mummy berjoget la tuu..😍😍

VIP Member

alolo comel nye dia dalam perut tu hehe

Baby suka dgr muzik tu

Dancer ❤️