Berpantang(czer)

Assalamualaikum,Nak tanya.biasa czer,pantang makan dan bersama suami berapa hari ye?pantang ais dan pulut berapa lama?betul ke bersalin czer xboleh minum air kelapa?

5 Balas
 profile icon
Tulis jawapan

saya tak makan pulut lama sbb sy bf jad takut kembung sbb pernah try 1 masa anak nom 1 anak meragam so yg kalini sy tak berani lagi mkn pulut. saya minum je air sejuk coway or peti tapi sy tak makan minum yg berais. bersama suami pula selagi saya tak ready fizikal dan mental selagi tu saya pantang bersama.

Baca lagi

Coba pakai produknya mama's choice bun. https://shope.ee/9KLw1ZdiEL . Produknya sudah sesuai anjuran IDAI dan FDA, 100% aman. Bisa cek langsung di tokonya >> https://shope.ee/9KLw1ZdiEL , lagi ada free gift barang seharga 87.000 dan voucher diskon 100.000 bun. 5240337

Coba pakai produk ini https://shope.ee/5AWKOLvYre bun , semoga bisa mengatasi permasalahan yang bunda alami. Produknya sudah sesuai anjuran IDAI dan FDA, 100% aman 5240337

waalaikumsalam...ikut bdan sis ..bab mkn mnum kalau awk tkde alergik boleh je mkn mnum apa2 ..pantang bersama suami ikut la keselesaan diri yg penting da hbis nifas ..

kalau czer lebih elok 100 hari

2mo ago

Terima kasih sis🫶🏻