Sakit pinggang seblah kanan

Assalamualaikum semua. Normal ke 23week sakit pinggang? Sebab dah brp hari pinggang seblah kanan ni sakit, sakit dia jgn ckp lah mmg sakit sgt nak gerak pun susah , berjalan pun sakit seblah kanan. Nak baring ke duduk ke bgun tdr ke msti terasa sakit dia. ada petua tak nak hilangkan ?

1 Balas
 profile icon
Tulis jawapan

mmng xdpt hilang sis..Tdur pon n bgn akan rse sakit..Sb tulang2 kte buka mcm tu..Sb saiz bby main besar..Tu sakit..Tpi in sha Allah akan.Hilang lpas bersalin jgn risau..Normal tu

3y ago

yup norml sye rse mcm tu sakit sblh pinggng n punggung jga msa bby makin mmbesar..Lpas bersalin bru ok smua..Hilng trus...xeffect pon..Ibrat mcm tulng kita kn biasa je..Bila ade bby nie akn mmbuka lg tulng kte sb nk tmpung bby...