Ubat Perancang

Assalamualaikum.. Saya baru je lahirkan anak pertama saya 4 bulan lepas secara czer.. Saya ingat nak ambil ubat perancang.. Boleh tak ibu2 kat sini share sikit bila patut saya mula makan ubat perancang ni? Zero knowledge lagi

2 Balas
 profile icon
Tulis jawapan

Promo terbesar expert care sudah dimulai, diskon hingga Rp.100.000 sedang berlangsung di shopee, ada juga voucher diskon 100% alias gratis bagi bunda yang beruntung. Buruan cek di https://shope.ee/9UfEMMqqTg (id-2501175)

VIP Member

Nurse xada suggest langsung ke kt awk utk amek perancang? Sepatutnya dia akn bgtau kte.. Lg2 kita ni czer.. Nnti ada buat checkup ank tnya nurse tu.. Ats awk lh sma ada nk mkn pil.. Inject atau tanam kt lengan tu..

4y ago

Dah selesai.. Sekarang saya dah 3 bulan ambil perancang.. Dengan pantauan nurse.. Haritu nurse lambat inform.. Dah tanya dulu pun nurse mcm tk da nk bg penerangan sgt. Saya pun tk pandai sgt cara nk tanya soalan. Sbb tu kut nurse tk terangkan sgt. Last2 saya sendiri start ambil yg kali pertama then baru nurse nak sedar dan menggelabah.. Haha aduh.. Sabar je lah..