Pregnancy Test Kabur

Assalamualaikum mommy semua, normal ke bila bt test tpi kabur. Last period 2/6 Period lambat dah 7 hari. Atau awal lgi nk check. 2 hari ni ade keluar cecair kekuningan.

Pregnancy Test Kabur
2 Balas
 profile icon
Tulis jawapan

Pregnancy Test Kabur mungkin disebabkan oleh beberapa faktor, antaranya kekerapan penggunaan, tahap kehamilan, atau kualiti ujian kehamilan itu sendiri. Tindakan terbaik adalah untuk mengulangi ujian kehamilan dengan ujian yang berkualiti tinggi, terutamanya menggunakan pagi urine yang pertama untuk hasil yang lebih tepat. Walaupun ujian kehamilan yang kabur boleh mencetus kebimbangan, ia bukan bermakna pasti kehamilan. Jika masih tidak pasti, adalah lebih baik berjumpa doktor untuk pemeriksaan yang lebih terperinci. Mengalami kelewatan haid juga boleh disebabkan oleh faktor lain selain kehamilan. Jika anda mengalami gejala lain seperti cecair kekuningan, adalah lebih baik untuk berjumpa dengan doktor untuk diagnosis yang tepat dan rawatan yang sesuai. Jaga diri dan kesihatan anda dengan berunding dengan pakar kesihatan. https://invl.io/cll7hzz

Baca lagi

normal je kabur boleh jadi samada sebab UPT tu tak sensitif atau sebab awal lagi. yang penting double line, kira +ve dah tu. tahniah ya. nak confirm betul2, boleh guna UPT yg trusted mcm dip n tell.