RAHIM TERBALIK

Aslmkm. Sy dah menikah bln 12, bln 1 kitaran haid normal, Bln 2 kitaran haid tidak normal (dtg cuma flek2 coklat selama seminggu) Bln 3 kitaran haid datang 2 kali. Sy tak sedap hati pergi check di klinik, Dr buat scan alhmdulillah tiada fibroid dan cyst. Dan juga bln rezeki hamil ? Dr maklumkn, ianya normal kerana perubahan hormon selepas berkahwin dan stress. Semasa scan, Dr ada bagitahu 'Allah ciptakan awak menjadi pilihannya punya Rahim terbalik, tak ramai wanita yang mempunyai rahim terbalik' Dr ckp tak ada apa2 dan jangan risau. Sy nak tanya disini ada yang punyai Rahim terbalik? Just biarkan saja ya? Sy sedang beriktiar untuk Hamil. Tolonggg Doakan saya miliki zuriat ya. Doa yang baik kembali pada antum2 semua. Amiinnn

1 Balas
 profile icon
Tulis jawapan

Saya rahim terbalik juga sis.. takpe.. tiada masalah untuk hamil kalau rahim terbalik.. doktor saya pun cakap yang sama.. dah Allah jadikan rahim puan seperti itu. Cumanye, saya bukan hamil semulajadi.. sebab saya ada PCOS..

4y ago

Umur saya 38. Kahwin almost 4 year baru dapat baby. Ada juga pergi berurut. Tujuannye untuk melancarkan aliran darah. Akupuntur pun buat juga. Macam sis ni baru lagi kahwin kan? It's okay, cuba la secara semulajadi. Bawa bertenang dan bergembira dengan suami.